Уулс,

Дэлхийн хамгийн өвөрмөц уул, толгод

Шоколадан толгод. Филиппин Филиппины Бохол мужид нийт 1260 орчим ийм толгод 50 км хавтгай талбайд оршдог. Эдгээр толгодын өвс хуурай улиралд хатаж ийм бор өнгөтэй болдог тул шоколадан толгод хэмээн нэрлэдэг байна. Хамгийн өндөр нь 120 метр байдаг ба холоос харахад чихрийн цуглуулга мэт өвөрмөц төрхтэй. Чөтгөрийн цамхаг. Вайоминг муж.

Уулчин,

Апа шерпа

Apa Sherpa Эверэст уулыг мэдэхгүй хүн ховор биз ээ. Үүнтэй адилаар саяханыг хүртэл Эверэст оргилд хамгийн олон буюу 21 удаа гарсан “Супер шерпа” хочит Апа шерпаг мэдэхгүй уулчин байхгүй байх. Харин 2018 онд 22 удаа авирч гарсан амжилтаар энэ рекорд Ками Рита шерпад шилжсэн юм. Апа 1990 оноос хойш Эверэстэд

Гарын авлага,

Ууланд цасаар өгсөх арга техник

Цастай ууланд хөлөө зөв тавьж алхах нь хайкинг болон авиралтын эзэмшвэл зохилтой анхны үндсэн техник юм. Гадаргуу нь хатуу, зөөлөн зузаан, нимгэн болон өгсүүр байхаас хамааруулан цасаар өгсөх дараах техникүүдээс сонгож алхдаг. Цас өшиглөж, гишгүүр гаргах Урд зам гаргаж явахад зузаан цасанд хөл цөмөрч ороод амаргүй байдаг. Хатуу цас өшиглөж

Уулчин,

У.АРИУНЗОРИГТ: УУЛЧИН ХҮНИЙ ХҮРЭХ ХАМГИЙН ӨНДӨР ОРГИЛ БОЛ ҮХЭЛ

“Урука гэхээр уулчид андахгүй гэлцэх. Олон хүнийг оргил руу хөтөлж гаргасан ч чимээгүйхэн, “жирийн  амьдралтайгаа” нэг олсонд яваа түүнтэй уулзаж ярилцлаа. Уулчны өрсөлдөөн зөвхөн өөртэйгөө хийх тэмцэл байдаг гэх. Өөртэйгөө хийх байнгын тэмцэл нь хүн өвчнийг ялж болдог, бэрхшээлийг ялж болдог, өөрчлөгдөж болдог, хязгаарыг давж болдог гэдгийг харуулах ил сайхан

Зөвлөгөө,

Шинэ гутлыг хэрхэн хэвшүүлж зөөллөх вэ?

Шинээр гутал аван аялалдаа гарахаар догдолж байна уу. Шууд шинээр нь хэвшүүлж зөөллөөгүй гутал таныг хөлийг анхны өдөр л цэврүүтүүлж болох тул яарах хэрэггүй. Тохирох гутлаас сайтар судлаж болж өгвөл аяллаасаа 1 сарын өмнө авах хэрэгтэй. Авахаасаа өмнө ижил төрлийн бусад гуталуудтай харьцуулан үзэж өөрийн аяллын нөхцөл, урт, цаг улирал,

Зөвлөгөө,

Уулын алхалтын бэлтгэл дасгал – 3

Үргэлжлэл… Бэлтгэл дасгалын ачааллыг өөрийн биеийн чадамждаа тааруулахаа мартуузай. Хэтрүүлэн хийх нь эсрэгээрээ биеийг тань хямрааж магадгүй. Хаа нэгтээ өвдөж байвал дасгалаа өөрчлөх эсвэл алгасах, шаардлагатай бол амралтаа нэмэх хэрэгтэй. Дасгалаа биедээ тохируулан дасгасны дараа аажим давталтын тоо болон ачаа, жинг нэмэгдүүлэх нь зүйтэй. 5-аас 10 минутын алхалтыг дасгалын өмнө

Гарын авлага,

Олсонд орох техник- Уул өөд

Үргэлжлэл… Өмнөх нийтлэлд мөсөн голоор явахад олсонд орох арга зүйн талаар дурьдсан. Одоо уул өөд үргэлжлүүлэн авирахад олсонд орох тухай ярилцая. Дахин хэлэхэд олсонд орох нь аюулгүй эсэхийн тухайд хамт яваа багийн гишүүдээс бүх зүйл хамаарна. Багт хашир туршлагатай, хүчтэй, ур чадвартай, биеийн болон сэтгэлзүйн бэлтгэлтэй хүмүүс яваа бол цас,

Зөвлөгөө, Хувцас,

Ууланд юу өмсөх вэ-3

Ямарч чийрэг хүн ууланд муу хувцастай удаан тэсэхгүй. Баатар хүнд хөө хуяг хэрэгтэйн адил уулын хүйтэн салхи шуурганаас найдвартай хамгаалах дулаан бөгөөд ус чийг үл нэвтрэх тусгай хувцас уулчдад хэрэгтэй. Үүнийг SOFTSHELL болон HARDSHELL гэж нэрлэдэг. Түүний ялгаа онцлогыг uulchin.mn сайтын Гадуур хүрэм. Hardshell vs Softshell нийтлэлээс үзээрэй. Харьцангуй салхи

Хамтрагч байгууллагууд

Холбоо барих

Утас: 9911-5377

Email: uulchin.mn@gmail.com

Хаяг: УБ, Хан-Уул дүүрэг, 1-р хороо, 14210, Олимпийн Хороо, 409 тоот